söndag, mars 04, 2007

tjafan

skulle gå ut o röka på balkongen, så säger fredde:
- stäng inte balkongdörren på gardinen
- troru jaa e dum i huvvet ellleeer?? sa jag, och stängde balkongdörren på gardinen..


ibland hajjar jag inte hur folk orkar bry sig om en massa dudes/brudar/exdudes/exbrudar hela tiden. typ, överallt, han ringde och sa det, han skrev på msn det (han var sarkastisk men skrev inte en smiley efter menar han allvar hallÅÅÅÅÅHHHHHHH) o så ringde inte jag honom på två veckor och så ringde han mig och var full och sa typ nej jag ringde fel o dan efter så ringde han igen o ba ringde jag dig igår jag ba nej.alltså, det här var inte en pik mot nån, jag bara beundrar folk som verkligen orkar analysera så mycket. borde jag också bli kär? det verkar typ som ett vettigt sätt å döda tid. hur gör man för att bli kär? finns det nån guidebok?
by the way ringde en polare o ba jag träffa ditt ex han var med en tjej, jag bajaha.