fredag, mars 02, 2007

patient 172

alltså hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahaha


SNÄLLA KAPA MINA TUMMAR OCH SÄTT IN MIG PÅ PSYKET


information som kan vara nyttig när jag i ambulansen färdas till psykiatrisk klinik:
jag gick ut på cassa i SANDALER. mina fötter ser ut som om de har fastnat i en köttfärsmaskin och därefter doppade i mudd. jag beställde RBV 12a och hävdade att jag ändå aldrig blir full (svikna ryska gener då). jag skällde ut folk och kallade vissa omogna, för jag är inte alls färsking nä. strippade på strippstången. ramlade ett tiotal ggr. vaknade kl 15 i inte mitt rum och undrade vart fan jag är och varför. jag hoppas att det är någon med godsinnat hjärta som tog hand om mig för att jag inte var kapabel till att säga vart jag bodde.


nu ska jag till köket och bli bränd på bål