lördag, mars 24, 2007

thank kuk its friday

03.00. 0,75 l kaffe. 2 sömntabletter.
vill se om det går jämnt ut sörru

eller bestämt att jag ska vara uppe och plugga hela natten & sedan ångrat mig. kroppen gick i 560 & hjärnanba what?

det är nätter som denna som får mig tänka på hur jävla najs det var på dagis.




"Tur
Jämfört med de omkring dig så verkar du inte ha mycket tur idag. Du kan känna en del avundsjuka när andra går och vinner."

& dessutom

"Ekonomi
Din ekonomi kan vara lite svängig just nu. Försök undvika impulsiva affärer."


jaok. jag kommer alltså vara aslack på att tenthelvetet gick åt tjotaheiti & sedan inte få köpa krök. alltså jag tror inte på horoskop, detta är enbart i roande syfte, men detta stämmer nog rätt bra ändå. SHIT DEJA VU SOM INÅTH NU.
det där med dejavu eg´, jevligt värdelöst

men iaf. det blev 1-0 till kaffet. här kommer tidsfördriv aka inte tentaplugg:


HAR DU NÅGON GÅNG...

spytt på en vägg?
jo fyfan. typ insparken 03 på privé. tider det alltså

kissat på dig när du var över 10 år?
ja i sjuan när jag var sjukt pissnödig men vi hade en assträng lärare som förbjöd all exit fr klassrummet. så drog Petra ett skämt

förnekat förintelsen?
nej jag är inte lisa grip, äter crunchy istället

följt skilda världar?
hmnä. kommunistisk uppväxt förbjöd all verklighetstrogen propaganda

kommit på din mamma med att tjuvröka?
nej men jag har kommit på henne med att försäga sig om att hon rökte med mig i magen. det har gett mig en förklaring till en mängd saker

sagt nej till ett samlag?
jä det blir ofta så

hånglat med nån av samma kön?
om!

snott någons mobiltelefon?
inte medvetet. whats the point?

varit medvetslös?
yes. återigen sjuan. medan jag redovisade om blodsjukdomar (ironiskt). annars ca 4 ggr/vecka

spytt i en krukväxt?
mkt spytt här. mennä tror inte det

rensat en fisk?
EUW

skjutit en älg?
nej men sparkat på en älgskylt

hånglat med nån riktigt ful?
jossans sko? nej inga namedrops

gjort nåt riktigt dumt?
NEJ jag är PK

gjort nåt du verkligen ångrar?
druckit 0,75 l kaffe

röstat på folkpartiet?
noe

blivit full på ett släktkalas?
ehja. utöka kalaset med 200 pers & jag som håller tal

varit full på julafton?
Som fan. slutade med att jag gled hem till mitt ex's föräldrar och efter att ha upptäckt att han inte är hemma skrivit "ja-haja, du ä säkert å knullsrhz nån annan puuuuzzz/olgasm" med läppstift på ett cd-fodral & lämnat utanför ytterdörn

nykter på nyårsafton när du var över 15 år?
haha, nej

slagit sönder en tv?
nä, fattig

prenumererat på vecko revyn?
nej men KP

gått på friskis och svettis?
nej det är över all överskattning. sjukt sossit

hävdat att kvinnor inte kan köra bil?
every day

varit gravid?
tronte re

fått barn?
det har jag däremot.

överdoserat?
kaffe? alkohol? digestivekex?

åkt ambulans?
faktiskt aldrig. men hade vart ball

åkt in på akuten?
ja. fingerfraktur & 14 stygn pga rullskridskor & jag som tror att det är is

gillat take that?
öööö

gjort nåt riktigt olagligt?
nej bara oriktigt

blivit ihop med nån du träffat på lunarstorm?
ja det är vi som har barn ihop

blivit ihop med nån du träffat på helgon?
amensluta

snytit dig utan näsduk på offentlig plats?
ja mänsklig reflex!

torkat dig med handduk när toapappret tagit slut?
haha JA...på nån ful halloweenfest back in the days..vadå. jag har inte sett dom sen dess..och nån till fest..men inget namedrop här.

läst en roman av ulf lundell?
näe, 2 besserwisser 4me

läst på universitetet?
kan eg inte säga med handen på hjärtat. but i wish

färgat håret blått?
nej men jävligt rött under min och mellis annorlunda-period när vi var 12

fått din mamma att gråta?
har jag säkert. men hon är russian och stenhård på ytan

blivit polisanmäld?
nej bara mina i862895692865 plånböcker

slagit ner någon?
slagit men inte nerslagit


skämts över din bästa kompis?
ALLTID men det är jävligt ömsesidigt

skämts över dig själv?
aldrig

hånglat med en brat?
vafan äre för frågor? kan sömnpillerna funka lissom

spytt av dålig mat?
nja...nä. MAT ÄR GOTT

ljugit under det här testet?
vafan var det ett test?? och vad kommer man fram till?

tyckt att detta quiz skall avslutas nu?
nu är jag däremot jävligt spyfärdig. but still - inte av mat. but then again... väckarklockan ringer om exakt 45 min