söndag, mars 18, 2007

jisses

fifan att man inte får njuta av måbraandet idag. fast jag har vart uppe sen 9 men pluggat 0. hur sjukt är det att jag inte var ute igår heller? äre såhär det känns att plugga vid LTH? det sjuka är att jag somnade med böckerna på magen och vaknar av att en hel rockkonsert spelar under min kudde aka puben. tänkte att då måste klockan vara runt 06 & mitt loungelags sexa har flyttats upp till puben. kollar klockan 22.35. det är nog första gången jag fattar vad mina korridorare menar med att vi på 1an är offer.


serri, jag har jordens fulaste outfit på mig idag. alltså LILA långärmad tröja (lila = färgen från helvetet, finns ingen ursäkt för lila), svart velourhoodie (alltså velour som i materialet vars enda kundkrets egentligen borde vara bebizar, inte märket vars alla kläder är skitsnygga) med en "dekorativ" strasstjärna på bröstet, förstora/urtvättade(urvuxna?) svarta cheapmonday med smuts överallt, instoppade i skitstora grå noppiga raggarsockor i typ strl 49 och på det helrosa reebok freestyle med typ bajs/lerafläckar. :((egentligen slutar det inte här, fast det är iofs ingen som ser att jag har på mig leopardbh och zebrastring)

fast måste säga att icke-studerande män har fortfarande snyggare kroppar. på tal om det har jag inte tränat på 2 veckor vilket är sjukt dålig stil & jag hatar mig själv.

jag lyssnar på klassiskt & har två öronproppar i handen
självdestruktivist javisst


jävla värld