fredag, mars 09, 2007

noll sex

vem fan bryr sig eg? Oh come all ye faithful!

första nyktra utgången för mig idag. känns bizarrt, tankspritt & framför allt levande. måste fixa typ 38764078564305 saker imorn innan 19 för då smäller ännu ett födelsedagskalas. på tal om tankspritt - som är ett adjektiv som bäst lämpar sig för kort beskrivning av mig - har jag helt glömt bort att hämta ut passet och när jag springer fram till polisen kl 19.01 hare stängt. om det inte är klart imorn alltså. självupptagen tjej07


allt är bara såjävlabra nu att jag inte vet vart jag ska hitta en hoppborg. MEN folket som stod vid utgången på kolles... manba shit vad tråkiga människor det finns, känns som att ha en oförmåga att få utlösning eller nåt. sjukt synd om mig ändå för jag har inget shampoo, balsam, strumpor (jag gick ut i stövlar - utan strumpor!), mat, spegel och kan inte öppna garderoben för det verkligen VÄLLER ut lik.
nawliten.
nawsliten.

haha min lunch idag var stekt spenat med soya och sweetchili. håvade över skiten på en tallrik med ett typ pruttliknande ljud, eller när typ när man har halvdiarré och det liksom smutrar ut, & så bara låg det en grönbrun slaimig klump. smakade verkligen årets bajs.
det är inte det att jag är pank, har bara inte orkat ta mig in till malmö och hämta de nya korten

det här är inte sant. DET ÄR SÅ JÄVLA KALLT UTE. jag hajar inte. vi kan inte bo här längre. det här klimatet är gjort för pingviner, inte människor!ok jag kanske ser ut som en pingvin men det betyder inte att jag är en