lördag, mars 03, 2007

02.32

har miss sixty på mig. känsla: grå mus. dessutom: brun tröja
känner mig som nån jävla alldayly.
hatar alldayly. squeeze är ett väldigt fyndigt ord likaså cucumber. jag vek mig kvadruppelt av skratt när jag läste cucumber i glosorna i fyran, jamenar varförvarför cucumber.

tog nyss bort ett typ tusentecknigt inlägg här för att jag ångrade mig (alltså jag skrev ett inlägg som byggde på en åsikt jag hade, sen när jag var klar ändrade jag åsikt). blev plötsligt helt deppad för att jag aldrig kommer med ngt vettigt. och att jag är okreativ och att jag inte kan ta en halstablett eller klubba utan att tugga sönder hela. kan liksom inte suga på nånting. varsågod att skämta bort föregående mening. blablabla. det är bara så symboliskt. jag = godzilla


- hej, jag ringer från Mera Mobil i sthlm!
- hej
-finns det någon mellan 15 och 75 i ditt hushåll?
- nej


"är i vimlet!wish you were here."asså omg jävla robin, kan han åtminstone försööka skapa lite mystik kring sig själv, nae.tror jag stannar hemma ikväll. harni förresten tänkt på att real-deep-love-förhållande är sjukt farliga, jagmenar tristan & isolde, romeo & juliet etc. THEY ALL ENDED UP DEAD. eller psykiskt missanpassade som Sonny & Cher
på tal om end up dead bokade jag barcelonabijett igår - på kreditkortet. jag svor en ed till mig själv att bara använda det vid extrema nödfall i stil med att välja mellan luffare vs betala hyran, & så går jag och köper barcelonabiljett. smart deluxe.
jag måste sola. fixa linser och liv.