torsdag, mars 15, 2007

fire in the disco

någon har haft ihjäl vår brödrost så jag fick för mig att det var en god idé att rosta bröd i ugnen. givetvis glömmer jag det, flyger upp efter en halvtimme &ba jajääävlar brödetiugnen! öppnar och det verkligen VÄLLER ut tjock rök som 500 km/h headar mot brandlarmsdektektorn &jaba faaaan fast det börjar aldrig pipa. iaf lyckas jag stänga av ugnen, öppna balkongdörrn men larmet går fortf inte igång. in kommer husförman och bara åh, jaaahhsååh, det är bara du (liksom vem annars). haha så visar det sig att branddetektorn inte tjuter utan ser till att dörren till köket stängs så att branden inte sprider sig vidare. manbaok så i brandfall stängs dörren och alla på 1an dör utan att någon vet om det


kanske lika bradå
men minst vill jag plugga
varför låter alltid alla because-you-re-worth-it-reklam-brudar så sjukt sarkastiska?