fredag, mars 16, 2007

9 days & 9 nights

okej jag kanske borde läsa igenom mina inlägg innan jag publicerar. det finns verkligen ingen röd tråd någonstans och allt är fett mkt i-landsproblem. fast iofs tycker jag inte synd om mig själv, jag har snarare kul åt mig själv. fatta att jag har krökat 9 dagar i rad nu och ser fortfarande jävligt fresh ut.
det är vår och jag funtar på ett medlemskap i flickrgruppen "girls with cameras" - tjejer som tar bilder på sig själva i speglar. fattarinte varför alla som droppar in på sexor och tror att de är nåt alltid sjunger onani-onana, äre inte lite ironiskt
fast iofs, igår i vid tågstationen när jag skulle böja mig ner o ta en nöjesguiden närmade sig en gammal tant mig och började stirra.
JÖSSES! sa hon. sen gick hon därifrån

okej.



japp. jag har en vit fredag. alldeles sådär bländade jättevit. jag har fan tillochmed druckit te. serri. jag dricker inte ens te på vardagar. jag har aldrig varit med om att tiden går så här långsamt, långsamt. LÅNGSAMT.'
men prima prima lördag det kommer bli. jag kommer må så jävla al dente imorrn att det finns inte. när jag vaknar kommer hela världen fan lukta äppelmjukmedel.
förvisso är mjukmedel för töntar.
likaså te.
tiden.