tisdag, december 05, 2006

With every light

nu sitter jag i en khabbalah-yoga ellernåtställning på mitt golv och surfar på någon grannes nät. Helga haha. ändrar jag ställning kopplas jag bort
jag ska sluta vara ironisk helatin, fast nu var jag sarkastisk

jag känner att jag är på väg back, har ego-känslan igen och dessutom är min kreativitet på väg tillbaka. aj lajk it!

fysiskt: joggat, käkat nyttig frukost, beställt nytt visa (visade sig att tanten från swedbank som jag pratade med igår hade sagt fel info vilket fördröjer ankomsten av mitt visa med en vecka), satt upp mig på tvättid och(!!!) ritat.
det låter som när jag är singel.

psykiskt: sista droppen i beslutet om att jag inte tänker göra någon tenta imorn, plublicerar artiklar i Lundtan, kommit fram till att jag gillar singelliv bättre (nu kretsar liksom jorden runt mig), lyssnar på strokes (känsla), idéerna sprutar.
det låter som när jag är singel

¨

dagens citat måste nog ändå vara ett sms jag fick:
"Hej Olga. hoppas allt är bra me dig. jag måste tyvärr ställa in vår dejt idag, blir för nervös helt enkelt och vet inte vad jag ska säga. jag tycker att du är jättevacker och charmerande och jag skulle kunna tillbringa en livstid med dig, men nu är det som det är. är inte så duktig socialt. Kram/XXXX"



yeah


NU var det dags att krypa ner i min grav igen, får inte glöma bort att jag redan är död.