torsdag, december 14, 2006

slide away

alltså
denhär episoden saknar all rationell förklaring.


i dont heart insomnia. har fanimej inte sovit på 3 dygn ´& att allt går åt tjotaheiti just nu gör inte saken bättre. saknar Mikalen och saknar Melli så sjukt att det gör ont. bättre soulmates finns inte. oj. vad. djup. och. melankonisk. jag. lät. nyss


käften


& när hade jag tänkt ha tid med Jörn? jag måste verkligen kolla hjärnsubstansen eller nåt. eller plocka svamp. schåede-bara
jag hade tänkt spendera mitt jullov på hotell? och flytta möbler till Calles lgh? och skriva Dobas tre cases? och jobba varje dag? och skriva nåt godknowswhatn om öststatsbusiness? och hemtentan?
Im done, stick a fork in me


hur var det med det där att trampa i konstkjutna fotsteg eg? jagmenar this is not art, this is painfull.
extra kul att jag nyss stängde av väckarklockan. period


Uoh! a dollar!