fredag, december 08, 2006

Cerebral Pares

varför snackar jag bara på svengelska såna här dagar?



ASÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH inatt gungade jag som fan. tills det va ljust. jag har hittat lösningen på all världens problem (ja jag är gud) gunga! alltså fatta vad chill det vore om alla jävla bupterapeuter ("terapeuter") bara ersattes med en mängd schyssta jävla gungor. jag hade sånt jääävla adrenalin o jag hade en sån där sjuk natt då jag bara kände att FAN jag älskar haren jag älskar lund jag älskar hela hooden o jag älskar nationen osv. Idag gick jag en promenad (!??!??!!?!?!) i lägenheten (!?!?!?!) i EN TIMME. och sa sjuka grejer i stil med "i really have stenkoll on this right now" tillslut la jag mig på köksgolvet o var tvungen att meditera bort all shakyshaky. alltså, i have no stenkoll. jag undrar om gungning verkligen ger såna bieffekter. det står ingenting om det på fass. så det återstår väl bara att jag är dum i huvet.

NÄHÄ?




Kärlek
Du är kanske lite osäker på dina känslor för en viss person. Du testar på sätt som inte gynnar harmonin i förhållandet.

LOL

& som den erfarna och rutinerade säljare jag är hade peter siepen på sig zebraslipsen i tewe som jag sålde till honom


jag har kommit till en fas i livet då man inser att dubbelwe är sjukt underskattat och borde anwändas mer.