fredag, december 08, 2006

so me

HAHA
detta fyndade jag i min dagbok för typ 2 år sedan;

det är så jävla skönt att jag alltid glider omkring med den där coola och självsäkra looken, speciellt när ebbing skulle lämna flyers till mig. jag stod i en en så kallad första position, snackade i luren, rökte en malmbro menthol och svängde med mitt nyttvättade och ultraplattade hår, och så de röda solglasögonen. aaasgrymma. sen kom ebbing ut ur bilen åjaba tjeeeeejjjna, åhanba va haru gjort med solglasögona? åjaba vadårå, gillar du dem inte? åhanba jo, asfeta faktiskt, åjaba ja dåså samtidigt som jag kände mig ännu mer aaasgrym och ascool, fast hanba har du tagit ut det ena glaset själv elle? åjaba va, å hanba ja det är ju bara ett glas, åjaba stack fingret genom ena bågen åba petade mig själv i ögat