lördag, december 02, 2006

same same but diff

om jag minns mig?


skrivkramp i ett antal år nu. kreativitetskramp överhuvutaget. losin it up with some krötch och allt blir som förnämnt igen. HA
jag tror att jag har slutat röka. det tog en taxifärd mellan malmö och lund och en läkarstudent med övertalningsförmåga. det har iaf gått en dag.

OCH allt så jäkla fucked up just nu men jag orkante. bry mig. allt är en fet hangover och allt fixar sig imorn. idag är det film och bakismat. på tal om det var jag sjukt laddad inför att se den nya animerade pingvinfilmen (igår) och efter ett, som jag trodde, sjukt långt (1,5h) intro i form av pingvindokumentär PÅ franska insåg jag att det var en pingvindokumentär på franska.

min roomate är 35 och tror på anden i glaset


min plånbok är borta IGEN. och det ironiska är att den är borta IGEN. & det roliga är att jag hämtade mitt nya leg i onstes & mitt nya visa kom i torstes. och jag har redan polisanmält och bet 200 spän för ett nytt gymkort och om jag ska göra det en gång till blir det 200+200=400 och ett gymkort kostar 400. och det är december.
I cant remember what went wrong 1st september


plugga jag glömde idag igen. kanske jag minns imorn. =D=D



sluta