söndag, december 10, 2006

crazy

lol. tänkte precis skriva nåt här om att jag är ledsen. tpy det känns som bloggen är rätt ställe att vända sig till. Nät

sak jag inte gör: lever som jag lär.jag blir så jävla ledsen på folk som måste vara sarkastiska hela tiden, dissa allt och alla i brist på annat eller för att känna sig bättre. på riktigt. det här är kanske första gången jag inte skriver ett ironiskt blogginlägg och jag vet att ni hatar det. internet vs verkligheten, jag är precis likadan i verkligheten och det är fuckingfullkomligt jävla omöjligt att bli omtyckt när man är ironisk hela tiden. asså jag vet inte vad jag är - ironisk person vs djup person som gömmer sig i ironi av rädsla att vara en klyscha (typ bloggperson)till sak jag gör: ser till att nolla kontot 2 h efter att jag har fått mitt kort igen. ser fram emot dig lön.

alltså. det är sjukt utmattande att vara seriös och skriva om sig själv hela tiden, men till den egentliga frågan; är jag vaken?
DÖÖÖ FLICKA SOM SJUNGER PÅ SVT JUST NU! det låter förjävligt och hela baktanken med att det bandas av hennes föräldrar för att visas för henne när hon blir stor och hon inser att allt som hon tror är hennes skills egentligen är feta bluffar och sedan bara bli alkoholist.


the killer in me is the killer in you
jag har ett plötsligt ryck att just nu skulle jag kunna måla om mitt rum
jag skulle verkligen vilja det

nödvändigt konstanterande


ett ickenödvändigt konstaterande är igår och idag. idag har jag iaf förlängt livet genom skratt som förhoppningsvis jämnar ut de mindre livsförlängande konsumtionerna igår.


apropå ingenting så drömde jag om Mew förigår natt också
jag somnade till hives på högsta volym ur datahögtalarna och eftersom jag har itunes som går i bokstavsordning så har jag haft alltså, högsta volym med femtitusen at the drive-in-låtar. såklart utan att vakna. vaknade till bob marley.
ja du ser verkligen ut att anteckna detta jag skulle ju berätta min dröm
men jag glömde den



TJAFN LÄGERÅ!?
TJAFAN LÄÄÄGET!?
HAR DU OCKSÅ EN SNUSKIG OVANA KALLAD ROCK'N'ROLL?

fan vad jag tycker synd om överseriösa människor.



men främst ska jag hålla käft. hejdo Olga