måndag, december 11, 2006

titel

alltså: trist näre händer. tur att man har nytvättade strumpor


jag glömmer alltid köpa krydda!
nu har jag käkat allt med kardemumma och timjan och nån peppar som det står peppar på men den smakar typ nejlikor & kanel. hej jag firar inte ens jul och allt jag käkar smakar jul. mongojul.
fast i år ska jag iaf fira jul med da jews.


& inatt drömde jag att jag hade tatuerat in ordet NAIV i svanken IGEN, jamenar det måste betyda något

vad
vad
vad



bankkortet har avmagnetiserats igen och jag är alltid meganoga med att ha det utom räckhåll för elektronik och andra kort. men neeehej, jag utsöndrar tydligen själv strålning som gör att mitt liv fuckas upp totalt. förlåt för i-landsproblemen och att jag låter fjortis men en gång vrickad alltid olga.


&puss



alltså jag är sämst: jag drog ut mobilladdaren ur vägguttaget, satte in lampsladden, kopplade i mobilen och tände inte lampan.
mogen att prata pension?