söndag, december 03, 2006

w8st of lime

har vart i malmö hela helgen, rätt skönt att komma ifrån det overkliga lundalivet eller full/bakis-livet.

förresten har jag hört av rätt tillförlitliga källor att det är första advent nu. som vanligt tycker jag absolut ingenting om detta.

jag tänkte att jag skulle påbörja mitt rehab-jullov idag genom att gå till jobb, värt att notera; jag gick minst 1,5 mil om dagen när jag hade gips i somras, åt frukost, lunch middag UTAN snabbmat och godis (sprit included). iallafall så kommer jag ner till köket och då har mamsen dukat upp värsta fetefrukosten. egentligen hade jag inte tid att käka om jag skulle hinna gå så det fick bli pannkakor som substitut. jävligt rutin

givetvis missade jag bussen också och när jag ba vahihe... kommer en helt random tjej fram och undrar om jag vill ha hennes biljett för hon hade just kommit fram med den missade bussen, så att jag slapp betala för nästa. helt wierd känsla var det. hon bara log och var typ snäll eller nåt. creepy
men jag sparade 15 kr!
stora summor för oss utan plånbok och tillgång till vårt konto.



fan vad alla har kontroll
stop that



all for now assholes.