lördag, december 16, 2006

white

väx upp det har gått 4 månader
man trodde att det skulle bli trevligt att komma hem


till något som jag orkar engagera mig i: aisecs beskrivning av ´to do business in ö.europa. HAHA. tre föredrag varav ingen handlade om to do business in ö.europa. tre oetablerade företag som i 1 h var pladdrade till sin fördel. vi blev tvingade att smaka kaffe i tepåse! common liksom. och det smakade shit. men det mest komiska av allt var att alla talade engelska både företagsrepresentanterna och publiken, eller nej svengelska. okej fattar att det är aisecs idé eller nåt men alla var ju svenska och på efterminglet pratade alla fortfarande svengelska. kind of sekt.

funkisfesten var heeelt ok. mkt trevligt. förutom på mellanfesten (eller efterfesten?) då två sossebrudar började kommentera min klädsel varpå jag kallade dem för sossar och den ena för rödtopp för hon var rödtopp, varpå hennes polare bad mig att inte kalla hennes pal för rödtopp varpå jag fortasatte RÖDTOPP-RÖDTOPP-RÖDTOPP, & rödtopp hon började lipa. senare kom de fram, bad om ursäkt och sa att mina kläder eg var fina.

Back to Cardo, Kjell Svensson & Peter Aru