tisdag, januari 02, 2007

neuros

öm i rumpan efter sparken in i 2007
1a januari var sig lik, man hinner uppleva 1 h dagsljus varefter man ligger i en soffa och glor på betydelselösa teveprogram. iaf var jag ingen rot till bråk på nyår, ganska mycket eftersom jag inte var särskilt reachable mehe, jag hade så jääähähävla kul. re-do!
morgondagen fruktas dock. morsan och hennes bästa polare har "ordnat" en middag för våra familjer då de heeelt "random" tar med sig en viss Peter som spelar fiol, är runt 20, ursprungligen från Russia och enligt dem aaaaaaaaaaassssläcker. jag trodde verkligen det var ett skämt i ca 2 h men det visar sig att det visst kommer en fiolspelande läckerbit sopm heter peter imorn som det är tänkt att jag ska paras ihop med. och så tänkte jag på dethär med islam, när man inte själv får välja sin kärlek utan tvingas gifta sig med en annan muslim bara för att denne är muslim och kanske för att man är värd 17 kameler (btw såldes jag redan för 20 kameler Vinterbanketten 2005).
helt allvarligt talat. om killen är runt 20, snygg, bor i malmö och dessutom har rysk påbrå, borde inte jag veta vem det är? (jo) alltså har han någon slags defekt som till exempel att bara knulla sin fiol?
hjälp.

& det hjälper inte att ajg är bostadslös. bor i min lillbrorsans gamla rum ägandes 2 resväskor med kläder. möbler uppstoppade på en vind mitt i lund. inga besked om bostäder. och jag fick inte ens fira nyår med familjen för "ingen orkar gå upp innan 10" för jag skulle jobba halv 11.
& där satt hon på sin resväska och rev upp paketen den 30e december. NEJ MAMMA, JAG HAR FORTFARANDE INTE STORLEK 42 I SKOR. FÖTTER SLUTAR VÄXA NÄR MAN ÄR RUNT 16.