söndag, januari 28, 2007

jaOk

jag är normal: lämnade 4:50 kr under täcket med en lapp på vilken det stod "tack för inatt!".
sedan vinglade jag till AF-borgen på jaket efter min kvarglömda halsduk och mössa. självklart fanns ingen personal just kl 14.13 denna lördagsehhhrrmorgon? sen käkade jag TRE Woppers och snackade med Melli i TRE timmar. hemma har jag mest ätit och kommit på att jag faktiskt kan sjunga sjukt bra.


alltså sant faktum, verkligen! jag kan sjunga!


helt crazy:
http://www.liveleak.com/view?i=8edf5540d4


jag HÖR ALLTID COLDPLAYS LÅT DON'T PANIC I HUVUDET NÄR JAG HAMNAR I MICROSÖMN "olga du vet att vi sover va?"

1. hej jag heter olga
2. hej jag heter olga och har grova alkoholproblem



jag undrar om dethär med att dokumentera livet med jämna mellanrum var en bra uppgift eg? hon sa att påe dei vijset fåer du inblick ij dijt psyeke. liksom jaha jo tack jag får en jävligt klar bild av att jag inte är frisk?


dags att brottas insomnia nu, chao