torsdag, januari 25, 2007

sexigt

lillsyrran, 5, fick tre guldfiskar i julklapp
de döptes till Mamma, Sofie och Michael Jordan
en vecka senare hade mamma käkat upp sofie
och idag käkade Jordan upp Morsan
nu befinner syrran sig i djup depression - kollektivt, hela dagisgruppen begår självmord i bollhalvet på McDonald's eftersom man blir fet av pommes och för
Ronald McDonald är utsänd av djävulen


när jag var fem fanns ingen tandkräm
inte blöjor heller
god bless communism


2 h kvar tills deadline wich means Im dead

NEJ nej nej nej NeJ nEj NEj NEJ NEJ NEJ nej nEJ
övar på att säga NEJ



kom nyss på att det är torsdag? skitkul, men jag vågar inte göra nåt åt saken.



alltså SJUUKT besviken på igår!
bara för att basilikaröven har rymt landet så ska alla bara sitta och fisa inomhus?! vavavavVAVA
NEJnejnej JAG SÄGER NEHEHEHEJJJ

typ 50 pers som var "ute" igår, och jag sänkte en martini. jävla orutin. fast jag och julia hade rätt kul i vår lilla värld & hon fick för sig att vi skulle sova hos hennes granne som är typ 35? åjaba w-ever så länge det finns en säng, på vilken jag däckade direkt och grannen trodde att Julia skulle föka med honom LOL.
när hon hade klartgjort att så var inte fallet frågade han om jag fick lov att väckas och tillfrågas om ett fök. jag dör



NEJNEJNEJ


det där med att sova asså. ingen idé i detta hem. somnade på soffan och det var så juävla skönt i typ 1 timme tills mamma smidit kommer inbrakandes med 2 schufflade bihang från torget och ska dricka GT och typ låtsas det är lördag kl 6.