onsdag, januari 03, 2007

Känn ingen sorg för mig Lilla Torg

så fett skidsugen!!!
spyr på allt vardagligt snart.

läckerbiten var btw mkt lik ett bebisansikte på en 192 cm kropp. intelligent, rolig och forward but still a babyface. och så blev jag tvingad att gå och se La Boheim med honom på tisdag. vilket innebär att den kvällen kommer alla samtalsämnen på något sätt förknippas med klassisk musik och violin. inte för att jag har ngt emot något av det, men jävligt störd på att återigen hamna i min Binder-släktmiddag-situation. dvs alla pratar om klassisk musik efter som ALLA har universitetsexamen i antingen piano, akordeon eller fiol. medan jag blev det svarta fåret, aka konståkerska.


iaf


haha fyfan vad inget går framåt
det där hahaet var jättenödvändigt


jag vill bara sticka till Barcelona nu och inte komma tillbaka. hemsk tanke: tänk så kommer jag inte tillbaka? konsti reklam på teve.





melodin blir instrustämning
när du skaver någonstans

& jag vill rakt fram
men svänger höger
i paralys av tandemliv med dig

trots tyngdlöshet
faller kornen in mot mitten
tidlöst väntar jag på what