söndag, januari 14, 2007

tvättbräda


nu är det fan dags för mig att klaga, och inte bara mig, kvinnor i allmänhet, och nej detta är inte ett feministstatement utan ett sant faktum som borde behandlas med stor observation: VART TOG MANLIGHETEN VÄGEN??? verkligen ALLA maskulina varelser jag har stött på de senaste åren verkar inte hört talas om a place called the gym och ser ut som undernärda kycklingar, änbättre med grillad kyckling, men wtf hände med alla rolemodels? 25åriga män ser ut som min 12åriga lillbrorsa & ibland är han tom manligare. vilken del ska man tända på? jag är trött på bli smekt på skinkan samtidigt som jag kramar en sladdrig laxfilé, äcklad av dolda kaggar under halvlösa skjortor, muskellösa ryggar och giraffben, jag spyr på manliga hängbröst & lovehandles.
FAhahan vilket suckisuckiutbud man får alltså. se varsomhelst, they're all the same! & de nästan SKRYTER med hur de inte pallar träna. vi vill ha muskler, testosteron och trimmat! FATTA
jäkla kvinnor är vad de är. TVI



there, I said it
& alla håller med.












_____________________________________________________


theres only one person
i truly hate
being deeply afraid of
its funny cuz
thats the only person
i could never avoid