söndag, januari 21, 2007

extra white

ess-ell-i-te-e-en

jag i nötskal: världsmästare i att säga ja till allt och inte göra allt i tid vilket resulterar i att jag aaaahhhhhhhhhhgggrrrr och glömmer dagar eller bara ser dem flyga förbi och allt blir bara en stor rosa hoppborg.

alltså najsvärre cassa och lounge. sexor i stor klass. aj min tand bara som är kvar till 50% då den andra delen krossades sönder i ett kapsylöppningsfreestyle.



killarna mot tjejerna och olga.

hah


jag är SÅHÄR trött på att bo hemma. jävla mongofamilj och mongokukplastfarsa. med risk för att jag snart kläcker det ur mig och sedan får en kniv i magen eller nåt för jag är så hemsk och fräter hans psoriasis.
restaurangen sålde vi för åtta år sen och i åtta år han han legat på sin håriga psoriasisröv & glott på fotboll & klagat på moi & på att jag äter hans mat och bor i hans hus. som morsan för övrigt betalar för.




fifan vad Amy Winehouse är cool
inte belysningen på fashionweek rio,
man kan väl iaf låtsas att modeller inte har celluliter.