lördag, februari 10, 2007

sesyyk

alltså fuckit mitt nya sunda liv
som varade i 2 dagar varefter det blev onsdag och det krökades fram tills imorgon.

sjukt gött att jag flyttat in på korridoren på malmös nu, känner mig nästan vuxen and stuff nu. slipper gnäll plus att ingen bryr sig om vart man är. I LIKE IET.
HA, nej det var inte slut där - ni känner mig. givetvis råkar jag dra upp hela loungesexan till vårt kök efter tunneln i lördes som totalbombar allt bombbart & jag går och lägger mig för jag är pissfull & vaknar kl 14 följande dag facing ett extrainsatt korridorsmöte d'är jag bokstavligen get hunted down and killed. halvt omtyckt nu. men wtf lissom

har inte hunnit fixa internet på rummet ännu och därför inte skrivit bloggen, kompensation blir att jag summerar mina alkoholiserade dagar denna veckan.
onsdag: julia tvingar mig till &bar för "ett glas vin" som tro det eller ej (<-ironi) slutar med jävligt många rbv av 6e graden & en ryss till hockeyspelare från USA som tillfälligt spelar i Redhawks som jag skäller ut för att han påstår att he plays hockey for living men vet inte vem som vann VM och OS. "I dont watch hockey, I play hockey" jävla nolla. iaf sedan visar det sig att han tydligen är en av Detroits bästa spelare som Redhawks hyrde in för att träna upp laget. stod i sydsvenskan and all. manba-jaokej.
torsdag: linnéas födelsedag där det bjöds på mkt Bål som fan. efter ett tag drar jag och mattias upp på penthouse - mental picture - glider rakt in på dansgolvet, röjer satans-röv-dansen till den grad att det bildas en ring av folk som står och klappar med öppna munnar. efter 1 min frågar jag om vi inte ska ner och supa lite till & vi bara försvinner ut & folk står kvar med öppna munnar.
resten av kvällen är censurerad, ja även för denna bizarra blogg.
fredag: förkrök hos mig med chicksen, sedan Lundia som kändes ungefär som att åka Silja Line för det stank fotsvett & lokalen överhuvudtaget påminner om budgetkryssning. röj som fan var det ändå. dessutom fick jag upplopp för mina dolda yogatalanger då jag vid rökpaus intalade mig själv att jag var en sten - och därför inte frös. ty det var minusgrader, snö och jag bar kort klänning. and it worked, förutom att jag är dödssnuvig idag alltså.
runt 2 körde jag och mattias favorit i repris på t-bar då han hade nåt magiskt kort som gjorde så att man slapp stå i kö, betala eller visa leg (eller så var jag hög) följt av lustgas med oskar(03.30), följt av deeptalk hos markus(05.00), följt av efterfest på 3an(06.00), följt av att jag fick för mig att laga fyllekäk medan felicia käkade sin frukost (07.00). jag var lätt okontaktbar, or so ive heard.

extremist, javisst!


snart blir det krök hemma hos Gonn och för övrigt vill jag dö