måndag, februari 26, 2007

the killer in me is the killer in u

klarade lutzen! fast helvetets kramp i fötterna. och helt ofattbart vad alla gamla tränarpolare har utvecklats. man känner sig nästan medelmåttlig hah


detdär med Facebook... re-living fjortisismen. undrar när kurvan börjar dala & folk kommer att betona Facebook istället för Du i "har du facebook?"


nu börjar det blir för mkt med tenta 24e och 26e, typ tusen födelsedagar, sportsbar, cassa, lounge, ny klubb och jobba på glitter. & lundtan som jag har försummat. & barcelona innan 15e.
life's a biatch and i never die. sux

har gått 5 bankdagar nu och swedbankshelvetet har fortfarande inte fört över min deg till SEB (ja jag har äntligen bytat bank) vilket innebär att jag inte kan betala några räkningar. lätt att jag rånar färs&frosta när som helst. & what's up with the name? färs & frosta låter som nåt jäkla slakteri.

back to robert plant & statistik