måndag, februari 26, 2007

Grisen!

de senaste två dagarna har jag bara levt i nostalgi tittandes igenom 10 Gb bilder från anton. helt sjukt vad jag längtar tillbaka & helt sjukt att jag valde plugg framför repris med lisa och emma. iofs är det i år bara veckoturistsnö. men känslan.
jag saknar tom Guberbarnen som led av fettma, svettöverproducering, neandertaleri och typ diarré. jag saknar korna som muade utanför vårt förnster varje morgon & faktumet att vi varje jävlans morgon käkade skabbhavregrynsgröt på mjölk - direkt från korna. jag saknar att sitta i skidepon på moozerwirt och kedjeröka till ordjakten på teve fyra & alla fullvuxna människor som vid skiduttag agerade fulla nationsstudenter.
jag saknar chefens pårökta tillstånd då han tfnraggar brudar via slangen på vattenpipan & våra sepedanser mitt på ljusaste nyktraste dan. jag saknar tom spaghetti med ketchup & att vi varje mån-tors-fre plundrade hotellen på semels kl 06 på morgonen. främst saknar jag åkningen och the best of peeps collected under the same roof.




har inte åkt sedan oktober. skridskor alltså, och nu har jag tydligen lovat att komma till träningen. fifan vad jag förmodligen inte kommer att klara någonting & alla förvänar sig alltid att jag aldrig tappar Lutzen. får kanske köra calles taktik med cigg i pausen mehe.

off i went!