lördag, februari 10, 2007

kanske inte

och detta är till alla som följer mitt onekligen mongolida liv: jag blev av med bankkortet igen. spärrade, och det första jag hittar under sängen på morgonen är mitt bankkort. vi är alltså nu uppe i kort nr 4 som blir spärrat de senaste 3 månaderna.
blev utskälld på banken sist jag beställde ett nytt. nu ska jag byta bank tänkte jag.

kom på en halvt wierdo sak: människor som heter något som innehåller ett ´, alltså som andré desiré diarré osv, typ asjobbigt att hata en sådan person för varje gång man ska skriva till någon om personen tar det liksom extra energi att fixa ´ (alltså jag vet att det har ett namn men inte hur det stavas) & då blir man ännu mer arg på personen i fråga. man kan ju eg skippa ´:en men som den alphapedant jag är (lol) går det liksom inte. fattarni?
(to clear it up så syftar jag dock inte på att jag har något emot någon vars namn innehåller ´)
till något mindre fjortis. kan det här ta slut nångång, den här jävla folkighetstrenden? det är inte kul längre. det började med att det kändes lite alto, fräscht och kontroversiellt att vara öh, gammaldags svennebanan för 2 år sen, eftersom det så länge ansetts fult att vara svennebanan. nu är det typ raka motsatsen, hushållsost är it-osten denna vinter och man är vidrig, tråkig och elitistisk om man inte kan typ kolla på grammisgalan utan att spy. jag skiter i det nu. för jag SPYR. asså vad FAN är grejen med att ha ett musikpris framröstat av en jury, om juryn ändå representerar svenska folkets genomsnittliga skitsmak? sluta överskatta folket. serri. folket SUGER på att tycka.


iaf

lista på saker som förgyller min vardag
1.
2. mat
3. kaffe
4.

dags att byta kanal nu kanske

haha, piccaboo-raggare är helt out of it. jag HATAR när folk skriver e iställe för är och d istället för det och oxå istället för också, och tror dessutom att man seriöst kan catch my eye genom att skicka ett meddelande med rubriken "hej sexi" innehållande "hur e d va görs". manbadör. känns som att man tas för nån ointelligent, skabbig fiskluktande brud som lägger ut wannabeporriga webcambilder på snyggast.se. man känner sig förnedrad, smutskastad, som om någon bankar ner min stolthet med en hammare och slutligen ligger vi alla hjälplöst på marken, sippandes efter luft vars kilopris har höjts med tre procent. jag tänker på dagen jag föddes. inte för att jag minns den. sen tänker jag på den där gången i 2:an på lågstadiet jag gick i korridoren och tappade ett par trosor UR BRALLAN. sen tänker jag på 2 flyttkartonger dagböcker och när jag förlorade oskulden och min gamla kanin Krolik med svart päls och pricki nos som var manodepressiv och blind och anorektisk och hur han satt och stampade skithårt i parketten nätter han var kåt. jag tänker på min första snefylla & överhuvudtaget när kroppen stötte bort alkohol efter överkonsumtion och tänker på gröhn som krossade mitt hjärta och alla gånger jag och Mikalen suttit och haft ångest ihop, & så klickar jag på killens bild & det visar sig att han är skabbigare än fisen själv och jag känner att hela kroppen är typ walt disney i frysboxen.
jag är inte intresserad med andra ord. tror jag låter ovanstående bli mitt svar till honom på hur e d va görs.


alltså megalol, dagens Word Verification är wtfme, what the fuck me