onsdag, februari 14, 2007

anotherdayinmylojf

var helt säker på att jag såg honom idag när jag var på väg till konsum (haha fan vad det lät som en sjukt nersunken dagbok av typ flickan från Backafall eller nåt) helt perfect timing eftersom jag hade joggat i 1 h dvs svettig, osminkad och typ sjuk.
& ungefär där tog batteriet i iPoden slut. varför tar det alltid slut precis där, precis där man hade behövt det? High tide or a low tide bara avbröts mitt i självaste orgasmrefrängen och det blev bara helt stummt och hej-välkommen-till-skånevädret-uppenbarelsen (alltså jag har en konstig vana o tro att det är bättre väder när jag lyssnar på musik).
han drog på sig luvan precis när jag gick förbi.
härmed ska jag ladda iPoden typ alltid.'


MEN, jag har ju levt innan dess idag också, ehh noooot. typ föreläsning kl 8 och jag somnade runt 5 för blöjan skickade tomma sms typ var 5e minut hela natten och jag kunde inte stänga av mobilen för annars hör jag inte alarmet, iallafall så kände jag mig som en såndär smittad dude från 28 dagar senare genom hela föreläsningen & så fort den blev 10.00 nästan kutade jag hem för jag skulle törnrosa mig i minst 5 h. this ones my favourite: när jag just öppnat dörn till korren står staffan där och tiger om nål&tråd på vilket jag bara ja-sure-whatever-ta-vad-du-vill-jag-SKA-SOVA och ska öppna dörren till rummet (under vilken det förresten ligger en lapp på vilken det står "Call me about the chair / Daniel" ??? whos and whazthat??) & hittar inte nycklarna & känner att detta är höjden av WHOSFUCKINGWITHME. ringer 118118 för nummer till matematikhuset där de inte hade hittat några nycklar åjaba vaihe... när jag undrar hur jag eg kom in på korren - givetvis hänger de i låset.
Trist näre händer


sen idag vaknade jag vid tre och SKRATTADE JÄTTEMYCKET.men blev lite lessen att ingen va kvar.trots det piskade jag in mig i duschen och kutade satan runt hela lund och tjackade mat aka uppenbarelsen och allt är bara såhär iiih hihihihihihihihhihihi!sen ringde jag mikalen och förde den obiligatoriska söndagskonversationen-de mikalen
-hej de e..
-jag skulle just ringa dig!
-haha
-hahaha
-hahahahahaha
-hahahahahaahahahahahahaha
-AHAHAHAHAHAHAHAHA
-hahahaha-asså..alla är så glada. alla skrattar JÄTTEMYCKET! jag är jättebasker, men på ett trevligt sätt som gör att jag skrattar istället för att straffsvälja en mutter.och jag lyssnar på amy diamond - shooting star och bara fylls av kärleksmys.. ..allmänt mys!
enoought maniskt tillstånd



förresten har jag hört av rätt tillförlitliga källor att det är alla hjärtans dag.
som vanligt tycker jag abolut ingenting om detta.


ok nu är det sjuk pårökta sciencefictionserier på 6an - dags att sova.
hejdo