onsdag, juni 06, 2012

Feliz navidad


Yogade i typ 2 h för att varva ner igår och la mig i sängen vid 21.30 för att hänga lite med datorn.
Av någon anledning blev det omvänd effekt av yogandet och jag blev superspeedad, chattade med 8 pers samtidigt på fejan och asgarvade åt katten som blev helikopter samtidigt som 10-i-top med Färjan på kanal5play spelades i bakgrunden. Allt bara var helt sjukt uppspeedat och jag hade ett euforiskt vulkanutbrott på livet, mig själv och faktumet att jag lever typ. Det är ganska kul att vara jag ibland måste jag säga, alla dessa upplevelser som spontanar ihop sig då och då, riktigt trevligt. Sen att jag inte kunde somna förn 04.30 var inte lika najs. Feliz navidad spelade repeat i huvudet heeeela natten och NEJ jag vet inte varförihelvete en spansk jullåt fick äran att infiltrera mitt psyke. Mina hjärnhalvor hade helt enkelt efterfest.

Varför detta skulle dokumenteras har jag ingen aning om. Kanske kul att se detta om typ 5 år åba yeah