torsdag, juni 21, 2012

LiLivet 5 år sen

 Haha hittade detta i utkastkorgen på bloggen, från 2007

fyfan vad det ligger i tiden att flytta.
tänkte ta mig en kopp kaffe i morse.
Det luktar gammal fis i hela köket, silverfiskar visar vägen till min låda i kylen. tar mjölken jag köpte igår, givetvis är där ca en dl kvar men det är ok för det är mjölk och vi har väl nån tyst överenskommelse om att saker som mjölk, smör, olja etc kan vara ok att sno lite av. häller upp kaffet (i koppen som jag förövrigt råkat köpa själv som deko och förvarar på rummet)för att sedan hälla upp denna sista dl mjölk. mitt kaffe förblev mörkbrunt. ALLA vet att en droppe mjölk gör susen i kaffet, färgen ändras DIREKT till beige.
yes. här bor jag. känns som ett u-land ibland. ibland som ett psykhem. från och till som ett ålderdomshem. trodde seriöst att jag aldrig skulle säga det men nu är jag riktigt trött på korridorsliv. känner mig såinihelvetes mogen!