söndag, juni 24, 2012

Epic Midsummer


E.P.I.C. awesomeness

Att fira midsommar med världens skönaste människor kan typ ha varit guds poäng med livet. Oden dårå, inte han Jesusguden. Jag vet inte hur jag ska fortsätta leva efter detta med vetskapen om att välbefinnandet kan vara så sjukt mycket bättre. Får bli ny kicksökning på det.


Har nu bestämt mig för det verkliga livet framför hjärnan i skålen. Detta var alltså helgens heta diskussionsämne, eller iaf mitt hetaste och jag har tänkt fram och tillbaka för att fatta ett slutgiltigt beslut. Frågan är alltså vilket av alternativen man väljer om man 1) lever det verkliga livet med alla dess ups-n-downs eller om man 2) är för evigt lycklig men vet om att man egentligen bara är en hjärna i en skål. Så, jag har då bestämt mig för alternativ 1 då jag tror att ett ständigt lyckorus troligtvis neutraliseras vilket tappar värdet av upplevelsen. Å andra sidan... mah, orkante


Sak jag lyckades göra mellan Små Grodorna och Raketen --> Sjunga "hela ** full med bajs".
Stämningen blev liksom aningen yeah

När min hjärna med tillhörande hjärnceller brann upp framgår inte