lördag, april 07, 2007

sweet emotion

min hosta är ett jävlafucking skämt. det känns som jag snart hostar upp mina lungor.

sen när jag kom hem idag la jag mig i sängen och började drömma om att en lesbisk tjej blev kär i mig igen. återigen fick jag kärlekspresenter i form av Halumiost och allt kändes så jäkla 07. hur fan tolkar man denna återkommande dröm? iaf sov jag till 19.00 och hade lindrig ångest.

vi såg en bit av chech & chong imorse, är nog typ 8e gången jag ser den och skrattar fortfarande. så meningslös med såhå bra att jag dör.

& ibland är jag verkligen mkt dummare än vad jag tror, eller jag vet att jag är pantad and all men ibland äre sjukt läskigt. och det är så shitilla eftersom jag redan anser mig själv vara rätt dum. och på det ska jag alltså applicera ytterligare en insikt - att jag är dummare än det. skriva post-it och stoppa i brallfickan? shit nu fick jag meja på huvet. så dum är jag. mina komplementlåtar sitter på huvet inte i.

!!!!!! bakade nyss scones!!!!!! det händer typ aldrig och när jag just satt mig ner framför teven & en scones med sylt &ba shiiitvanaaajs ringer tfnen och jag hör mig själv lova att gå ut i malmö ikv´& det är inte förn nu jag undrar varförihelvete jag gjorde det. sen kom jag att tänka på vad faen de tror om mig på Challes. jagmenar i söndags handlade jag cigg med en homemade luffarväska (JA, en sån som konstrueras av en pinne och tygbit som knyts fast på änden) sen i måndags gled jag runt skitmkt runt hela ståndet på rullskridskor, i tisdags bad jag om gratis marknadsföring för min farsas eteriska oljor och än idag står en liten anti-wrinkle-oil på kassan, i onsdags blev jag ombedd att springa runt i affären för att sprida min parfymdoft och igår ställs jag inför bekännelse för en annan kund som påstod att jag vart på hans efterfest och varit helt wild.


ska fan testamentera 10% till challes. lätt