tisdag, april 03, 2007

i mitt framtida liv som mångkulturscreddperson ska jag vara banger.en riktig jävla banger. vet inte vad jag ska göra för att nå dit bara.vill ha filon full lixx.
men jag hatar filofaxer.

ni vet scenen i föräldrafritt där tom cruise blivit rånad på alla sina möbler och försöker ringa tillbaka dom?'


exakt så mår jag nu.



det kommer bli wonderbaum att chilla dead-lund nu när alla hemma med sina normala familjer. jagmenar själv var man hemma igår för de skulle tydligen fira den judiska påsken. så skulle vi helt plötsligt be en påskbön som givetvis ingen kan på ivrith & alla börjar diskutera vad baro-hata-adunai-blablablabla slutar med då mormor, 78, blind & sänkt 5 vodkashots vinglar sig upp från stolen åba "JESUS HAR ÅTERUPPSTÅTT!!!" & morsan ba "då fick vi det förklarat, NAZDAROVJE!" & alla Da-ar instämmande & shotar.
sen slutar alla sådana släktkalas med sexistiska skämt eller fightclub.