fredag, april 13, 2007

jag.borde.egentligen.plugga.

DET ÄR FREDAG DEN 13e!!!
dvs EXAKT 13(!) veckor kvar tills jag fyller år
& i år fyller jag på just en fredag den 13e
dvs om jag hade vart vidskepligellerhurdetstavas hade jag förmodligen begått självmord, för detta kan inte vara ngt annat än en ond snubbe som försöker skicka signaler, ledtrådar clues om att slutet är nära. blir plötsligt sjukt övertygad om deismen. he's just watching maan.

på tal om min födelsedag kan jag ju isf passa på att bjuda alla er som läser detta (kommer förmodligen sluta med att jag sitter själv och har tårtbulimi)till min födelsedag ngn gång runt den 13e juli, inte 13e dock för det är fredag asså.
temat bygger på ett sant faktum som innebär att jag fyller 20 igen. inte 21, kom ihåg det. mkt viktigt. why? för dethär året har gjort mig allt annat än mer vuxen. plus att 20 är jubileum vilket innebär lite dyrare gifts. kej?



inträdet kommer att vara 127 kr och kommer att gå oavkortat till välgörenhetsfonden "Ge Lund en strand NU annars bränner vi ner nåt olämpligt, förslagsvis Smålands Nation"