lördag, april 21, 2007

bzd

pukes bokstavligen. jag är så arg och MATT (ja precis rätt ordval @detta.nu), känslan är typ.....nu skiter jag i allt och blir vegan. och gravid. och jude. fan vad jag känner mig som en muppig rasbiolog när jag använder ordet jude, jag menade alltså att jag seriöst överväger att konvertera pga allmän nattligt virrvarr inte ATT dom stora religionerna ser ner på kvinnor osv och jag blivit tillfälligt psykotisk antifeminist. haha, jamen visst. sammanhängande olga, saaaaaaaaaammaaaaaanhängande....

jag har funnit den ultimata förkyldningsmedicinen! yes, im the medicinwoman! helt serri alltså, feber: 38,5 Sprit: rosévin á la aussie (sjukt skabbigt i know, men slå 50 spänn, en HEL liter och 13,5%! student-javisst) idag: bår helt bucking pabolous [mår-helt-fucking-fabolous]
jag är så.. yeahyeah.
så står jag henrik och liljestråle(!) i mitt rumm och dansar till pantera cemetary gates till den grad att mina högtalare bokstavligen HOPPAR, verkligen hoppar alltså flera centimeter upp i luften jagba shit de lever. sen hoppar en ner på golvet och lyckas heeelt stympa min sladd till datorn vilket jag upptäckte nyss vilket betyder att jag snart inte har ngn dator. BRADÄR
haha BÄRBAR haha jag har så rolikt med mig själv