torsdag, oktober 20, 2011

Brainish

På något konstigt vis känns det som att bitar av mig är på väg tillbaka.

Som att jag faktiskt sitter och skriver i denna icke-uttalsvänliga blogg. Igår satt jag och gjorde en spillrans ny playlist i Spotify. Fick även för mig att måla lite, fast det var liksom för mycket me-stuff på ett dygn. We'll take it slow, its not good to rush into it all so fast.





Ena hjärnhalvan föreslog att vi skulle flytta ihop, varpå den andra fick panikångest, kände sig kvävd och förvirrad.




Jag gillar tydligen att förklara min velighet och tvetydighet mha hjärnhalvor som är i ett förhållande (se blogginlägg nedan). Ibland går det riktigt bra, hämtar ungarna på dagis, höger hjärnhalva tar hand om ekonomin och drar ner vänster hjärnhalva på jorden när det behövs, vilket behövs rätt ofta. Ibland händer det dock att symbiosen spårar ur och vänster hjärnhalva drogar ner den högra för att kidnappas till en holistisk värld bestående av subjektivitet och "magkänsla". Tror att vänster hjärnhalva är rätt snygg och sexig nu när jag tänker efter. Höger känns mer som en medelsvensson som ständigt luras dit av vänsterns skönhet. Jä. Det ser ut som att du antecknar dethära



Hur som helst så måste jag få dela med mig av hur hjärnhalvorna skulle kunna se ut:






















Fick inte till detdär med att bilderna skulle vara på samma rad. Man kanske ska byta bloggplattform. Anywho så kom budskapet fram iaf