lördag, oktober 22, 2011

Friskt

Nu är det jäkligt nära, NY om 4 dagar.

Jag förstjänar detta så mycket. Ba glida omkring och känna mig som en sån där allämnt glad cafétjej med rosa iPhoneskal och mittbena. Ba snacka sjukt mycket i phonen och betona superlativ helatin.






På tal om café. Måste rekommendera the The of the The; Chokladte.

Sjukt gott och typ nyttigt. Tillsätt standardmjölk och njut. Det smakar verkligen choklad fast utan choklad, liksom sjukt va..?! Zero calories (om man bortser från standardmjölken då). Det är så fantastiskt fint att jag dricker chokladte utan kalorier för att sedan gå och trycka i mig en kardemummabulle på Saturnus. + pecanötspaj. Men jag drack soyalatte till så det är ändå typ nyttigt.

Iaf

Som den nybloggande tjejen jag tydligen blivit rekommenderad att bli vorde det konstigt om jag inte lade upp en bild på det fantastiska te jag just rekommenderat. Gör det här nu




Schmack. Där satt den