onsdag, september 10, 2008

mitt fortsatta liv som nörd började idag med att jag gick vilse till EC
till EC! som jag har pluggat på i två facking år! ok att jag mind-genade från utkanten av lund och hela statsstrukturupplägget i området är fucked up, men är det inte lite ironiskt att hamna i en skog med noll människor och skyltar på stig som kurvar sig och först såg sådär lagom lång ut för att mynna ut i mentalt gynnsamt område som i gånguppskattning ingav ett intryck av tidsvinnande avstånd från slutdestinationen.

iaf
nördar mindre vidare nu med ek.historiaOMtentan för tillfället där jag har gaHAnska mycket till att läsa. och juste, förstå. för att inte tala om casa imorn, födelsedagskalas på fre och lounge på lör. shit helvete vad jag måste plugga och skriva i en mer mobil agenda som jag har men aldrig använder för att eh.


st-ru-k-tu-rr