fredag, november 09, 2012

Dating Moscow

Jahapapp.

Sammanfattningsvis kan man säga att jag kommer att ha världens spretigaste LinkedIn-profil

Night Club Management
Real Estate Management
Business Administration
Knowledge Management
Executive Search
Information Technology
Och nu även Retail Management

Den röda tråden är management, fast mest tack vare titelinflationen på Linkan

Det blir alltså Moskva och modebranschen på obestämd tid. Ibland undrar jag hur jag förtjänar allt som händer mig. TACK du något out there! Får nästan dåligt samvete över att vara ateist. men jag fortsätter att vara fjortisglad och andas lycka/kärlek/allmänt välbefinnande över min existensens.


Jo! En liten heads up är att jag kommer att starta en ny blogg om livet i Moskva. Strategin är ännu under knåpning men säkert är att det kommer vara mer uttalsvänligt, uppdateras regelbundet samt innehålla bilder. Vad gäller sarkasmen vetijagfan hur jag ska göra. Kan bli svårt när man har Sarkasm-tourettes


Tilthen


En nykter markisfestival
Under nederbörd
I mikroporöst material
Med lila och turkosa plastkassar
Och ett telepatiskt
Samarbetsavtal