söndag, juni 24, 2007

det ligger en cd-rom med "Testa din IQ" bredvid mig. kul. vågar inte göra ngt åt saken. fast sjukt frestande. typ anorektiker vs våg. fast anorektikern är redan smal men blind inför sanningen medan jag redan är dum. haha & på tal om absolut ingenting hittade jag typ trettisjutti skivor som jag trodde att jag lämnade tillbaka till lundtan men de ligger här helt alldeles bländande att man blir tårögd & jag äger icke-brända skivor igen som jag inte har gjort på uhm femtti år & ba SHOHOO det är sol ute & ska jobba & där tar mer eller mindre mitt lyckorus slut.



juste
midsommar. kul ball roligt att man ska skriva om obvious saker här, typ "skitball på midsommar, vi åt sill & potatis och drack snaps sen dansade vi kring midsommarstången vars pungkulor var i olika storlek sen däckade jag och mår ganska krassligt idag" SÅ the odd things som hände var att uhm min kväll gick ut på att snacka fyllepolitik med tre pers vilket var gång blir lika rödtrådlöst (<--- -="" andra="" ass="" att="" blir="" br="" bredvid="" capslock="" ckad.="" d="" det="" diskriminerade="" eh.="" el="" en="" extra="" f="" fanns="" g="" gjorde="" ha="" hade="" i="" inte="" jag="" kan="" kulor="" m="" man="" med="" mer="" midsommarvis.="" mkt="" muterade="" n="" ngen="" och="" ord.="" p="" pungkula="" r="" ra="" rt="" s="" sen="" sig="" sitsar="" skitsv="" skog="" skrev="" st="" stuga="" supa="" tandemskita="" till="" tre="" tyckte="" typ="" utan="" ute="" utedasset="" uttala="" vaff="" var="" varandra.="" vatten="" venne="" vi="">
idag blev jag väckt av en full lisa som inte har slutat supa sedan igår