söndag, januari 22, 2012

Inatt

Äntligen haft sömnfylld vecka. Det känns... som annan värld. Fattar verkligen inte hur jag pallar mig genom de sömnlösa dagarna, rationalitet är extremt obefintligt medan hjälplösheten nöter inifrån. & ibland blir det som årets fylla, eller någon slags trans, i vilken jag är kapabel till vadsomhelst känns det som. Vaneföreställningar. Ilska. Ibland rosa mjukisbjörnar. Allt i ett stinkande bollhav på Mcdonalds.

Hur kan man låta sina barn leka i bollhavet på Mcdonalds?? Vidriga barn som dreglar och förmodligen fiser med en touch av sandlådegrus. mellan. tårna. Inte helt otroligt att en och annan rapar cheeseburgargas rakt in i luftrummen i bollansamlingen. Slickar på bollar med saliv beblandat med snor. Torkar in och bildar ljusgrönt skickt som faller av och hamnar på botten av bollhavet, tillsammans med många andra jämnlikar. Ja HÄR vill jag att min unge går in och simmar, fröjd!

Ba en observation.