söndag, oktober 07, 2007

skämssss

eller bara inse the in facto att jag är och kommer alltid att vara en ostrukturerad självdestruktivt söt men ändå åthelvetes vidrig på fyllan brud som söker efter eh meningen med allt detta som flyter omkring åba ihiiihiiii weeii jag har ju mensvärk!!!!
jag vill bara gråta och knarka och spy höstlöv. få en JÄVLIGT befogad ångestattack och göra brasa av mina äckliga nedskrivna drömmar och hypoteser 1999-2005, gilla begreppet framtid och INTE skutta ned för lilla tomegatan och hälsa på varannan person som alla andra dagar. ba ta min freja och dra och sen ba festa. FESTA. deadline: februari? låter det bra?

& det ÄR som en random dude kom fram till mig på krogen nån gång i somras och sa 'du är en sån där som syns men som ingen vågar gå fram till för att du är så mkt mer än ditt bitchiga fejs när du är full' jag ba fan vad modig han var då och sänkte resten av kvällens åttonde longíland 12a för att sedan fråga bartendern om de har vodka på fat.
diskussion/analys
är det personlighetsklyvningen man skall arbeta med eller alkoholismen? det kanske är en produkt av båda. och jag fattar verkligen inte varför alla ringer NU och ajg svarar inte. orkar inte. deism till egoism. ska sova

slutsats
lista på saker jag inte kan:
-gå.
-stå överhuvudtaget.
-tänka.
men att jag ens orkar BRY mig skaver nåt fruktansvärt innanför bröstet